TIMMI Smart Hospital

Ilmoittau­tuminen

TIMMI Ilmoittautuminen on ratkaisu sosiaali- ja terveydenhuollon yksiköiden ilmoittautumisen ja tehokkaan tilankäytön haasteisiin. Ilmoittautuminen toimii mobiilissa tai itsepalveluautomaatilla ja se ohjaa asiakkaat vastaanottohuoneen ovelle asti.

Ilmoittautuminen mobiilina tai aulassa

Hospital - TIMMI Ilmoittautuminen

TIMMI Ilmoittautuminen on ratkaisu sosiaali- ja terveydenhuollon yksiköiden ilmoittautumisen ja tehokkaan tilankäytön haasteisiin. Ilmoittautuminen toimii mobiilissa tai itsepalveluautomaatilla ja se ohjaa asiakkaat vastaanottohuoneen ovelle asti. 

TIMMI Ilmoittautuminen on moderni tapa hoitaa koko yksikön ilmoittautumiset. Se automatisoi ilmoittautumisen ja asiakasohjauksen, koska asiakas voi ilmoittautua aulassa itsepalveluautomaattia hyödyntäen tai mobiilissa ennen vastaanotolleen tuloa. 

Ilmoittautumisen jälkeen TIMMI Jononhallinta ohjaa asiakkaat oikean oven luokse hyödyntäen ovenpieli- ja infonäyttöjä.

Valmiin kokonaisuuden toimitus ja käyttöönotto onnistuu 4-8 viikossa.

TIMMI IPA nyt uudella muotoiluilla ja lisävarusteilla

TIMMI Itsepalvelu­automaatilla (IPA) asiakkaat voivat omatoimisesti ilmoittautua vastaanotolle tai palvelupistejonoon. Ensin tunnistaudutaan Kela- tai ajokortilla tai syöttämällä henkilötunnus, minkä jälkeen ilmoittaudutaan ajanvaraukselle. IPAlla on mahdollista ottaa asiointinumero myös ajanvarauksettomaan palveluun. IPA tulostaa asiointilipukkeen, joka ohjaa asiakkaan oikeaan paikkaan sisäänkutsua varten. 

Kirkas näyttö ja saavutettava muotoilu takaavat sujuvan käyttökokemuksen. Itsepalveluautomaattia saa nyt eri muotoiluilla ja lisävarusteilla. Kapia IPA sopii täydellisesti tiiviisiinkin tiloihin. Sen kompakti koko tekee siitä ihanteellisen vaihtoehdon tiloihin, joissa jokainen neliömetri on tärkeä. Leviä IPA on tuttu jykevä mallimme. Molempiin malleihin voit valita tarvitsemasi lisälaitteet, kuten maksupäätteet tai sivutasot asiointia helpottamaan. 

TIMMI Mobiili-ilmoittautuminen lisää joustavuutta

TIMMI Mobiili-ilmoittautuminen mahdollistaa nimensä mukaisesta ilmoittautumisen ajanvaraukselle mobiilisti! Mobiili-ilmoittautumisessa TIMMI-järjestelmä hakee potilastietojärjestelmästä kuluvan päivän ajanvaraukset ja lähettää sellaisten asiakkaiden puhelimeen tekstiviestilinkin, joilla ei ole tekstiviestikieltoa.

Linkin kautta pääsee mobiili-ilmottautumissovellukseen, joka toimii itsepalveluautomaatin tavoin. Ensin tunnistaudutaan ja tarkistetaan omat tiedot. Sitten ilmoittaudu-painikkeella ilmoittaudutaan vastaanotolle. Asiakas saa asiointinumeron, jolla hänet kutsutaan vastaanotolle.

Ilmoittautuminen toimii Timmin tekstiviestipalvelun kanssa, minkä lisäksi se voidaan integroida tilaajan omaan operaattoriin.

TIMMI Ilmoittautumisen avulla organisaatiosi voi mm.:

  • Automatisoida ilmoittautumisen
  • Sujuvoittaa asiointia, vähentää jonottamista ja parantaa asiakaskokemusta
  • Tarjota selkeän opastuksen aina vastaanottohuoneen ovelle asti
  • Nykyaikaistaa toimintatavat
  • Säästää henkilöstön aikaa

Ominaisuudet

  • Ilmoittautuminen mobiilina tai aulassa
  • Opastus perille asti

Integraatiot

  • TIMMI Aulan infonäyttö
  • TIMMI Ovenpielinäyttö
  • TIMMI Mobiili-ilmoittautuminen
  • TIMMI Itsepalveluautomaatti
  • TIMMI Jononhallinta
  • TIMMI Sähköinen opastus
  • TIMMI Tilavarausautomaatio
Ilmoittau­tuminen

Timmi Quote mark
We have introduced TIMMI Smart Hospital in our second office and we plan to deploy it in our other locations as well.
Jukka Nurminen
Chief Information Officer
Pirte Occupational Health and Medical Centre
Timmi Quote mark
Pystymme yksinkertaistamaan asiakkaiden kulkua ja vähentämään tarvetta käydä palvelutiskillä.
Lilli Rantahakala
Vastaava hammaslääkäri
Terveystalo

Latest Publications

Let's build a package to fit your needs

Self-service vending machine

O elemento de texto ricerá a formato a formato, paragráficos, blokquotes, imágenes, y vídeo todo en una lugar, a forma de forma individuais. Just double-click and easily create content.

Ilmoittau­tuminen

TIMMI Ilmoittautuminen on ratkaisu sosiaali- ja terveydenhuollon yksiköiden ilmoittautumisen ja tehokkaan tilankäytön haasteisiin. Ilmoittautuminen toimii mobiilissa tai itsepalveluautomaatilla ja se ohjaa asiakkaat vastaanottohuoneen ovelle asti.

Automated room management

TIMMI Smart Hospital automates the management of facilities and the flow of customers. At its heart is a smart algorithm that automatically finds the right workspace for a doctor, for example, for each shift.

Info Display

Information displays can be used, for example, to show invitations to a reception or to display a list of nursing staff and their rooms.

Doorway display

As the name implies, the doorway display is located on the side of the door. It can be used, for example, to show the queue situation and invitations in the reception room.

Interfaces

TIMMI Smart Hospital is a system that can also be integrated with other softwares. In this way, you get the full benefit of the systems in your environment and the information you need flows smoothly between the different software.

Queue Management

Queue management directs customers to the right waiting or service points. Queue management consists of self-service kiosks, info and door displays.

Self-service kiosk

With TIMMI Self-service kiosk, you can easily and securely log in for your own appointment, or queue for a service point. These kiosks can reduce congestion during peak hours and provide service even outside cash desk opening hours.

Room Management

Our Room Management software has been one of the most used solutions in the industry throughout the 21st century. A well-honed user experience, a fast pace of development driven by our extensive user base, and an ever-growing range of features, interfaces and use cases make TIMMI Space Reservation a sure choice now and in the future.

TIMMI Room Management also forms the foundation for TIMMI Smart Hospital.

Feel free to contact us!

Jukka Valkonen
jukka.valkonen@timmi.fi
+358 50 557 8113
Jukka Valkonen Timmin Toimitusjohtaja

Feel free to send a message. We're not giving you a sales rant. At most, we are avid engineers. Messages on this form are answered by our agent Jukka.

Awesome! We got your message and someone will contact you soon!
Something went wrong. Would you mind checking the fields again.
Clicca “I accept all cookies” you agree that cookies are stored on your device to improve site navigation, analyze site usage and enhance our advertising. Lees meer about our cookie policy.
cookies