Vuosi on kulunut siitä, kun toimitimme Pirte työterveys ja lääkärikeskukselle TIMMI Smart Hospital -järjestelmän vastaanottotilojen käytön tehostamiseen sekä älykkääseen asiakasvirran ohjaamiseen ja tilastointiin. Nyt on aika ottaa selvää siitä, miten järjestelmä on palvellut heitä sekä normaalikäytössä että näin poikkeusaikana. Järjestämme pe 8.5.2020 klo 14 aiheesta webinaarin, johon saamme vieraaksemme Pirten tietohallintopäällikkö Jukka Nurmisen.
Käsittelemme perjantain webinaarissa seuraavia aiheita:
- Miten TIMMI Smart Hospital palvelee poikkeusaikana?
- Mitä kokemuksia Pirtellä on TIMMI Smart Hospitalin käytöstä vuoden aikana?
- Mitä halutaan kehittää yhdessä seuraavaksi?
Pirten tilaamaan TIMMI-kokonaisuuteen kuuluvat seuraavat toiminnot, joista kerromme tarkemmin webinaarissa:
- Tilavarausohjelmisto henkilökunnan työvuorojen sijoittamiseksi työn kannalta optimaalisiin vastaanottohuoneisiin sekä tilojen käytön tehostamiseen ja vapaiden tilojen hakemiseen
- Itseilmoittautuminen, jolla helpotetaan asiakaspalvelupisteen ruuhkaa
- Jononhallintaohjelmisto, jonka avulla hoitohenkilö voi tarkastella itseilmoittautumisten ja tilavarausten kautta syntynyttä henkilökohtaista tai palvelun työjonoa, ja kutsua asiakkaan vastaanotolle
- Aulan infonäytöt, joilla hoitohenkilön sisäänkutsut (asiakkaan asiointinumero ja vastaanottohuoneen numero) näkyvät
- Henkilökuntanäyttö, jonka avulla voi etsiä kollegan kuluvan päivän työhuonetta esimerkiksi konsultointia varten
Pidemmittä puheitta, lämpimästi tervetuloa! Ilmoittautuminen on päättynyt. Katso tallenne: "Hyvin luotettava!" Pirten kokemukset TIMMI Smart Hospital -järjestelmästä, TIMMI Webinaari 8.5.2020 - YouTube