Asiakasvirtojen hallinta on helppoa Timmin avulla
Timmi asiakasvirtojen hallinta on helppokäyttöinen, jossa asiakas käyttää itseilmoittautumisautomaattia, jonka jälkeen järjestelmä kutsuu asiakkaan numerolla, ilman nimeä, sisään.
https://youtu.be/xeqnrIDitvI
Jonottamiselle on nyt vaihtoehto
TIMMI Itsepalveluautomaatti tarjoaa yksinkertaisen ohituskaistan palveluiden äärelle, väsymättömänä kellon ympäri. TIMMI Itsepalveluautomaatti mahdollistaa asiakaspalvelun myös sellaisissa kohteissa ja kellonaikoina, joissa henkilökuntaa ei ole paikalla. Mutkaton käyttöliittymä ja suuri kosketusnäyttö mahdollistaa TIMMI-järjestelmässä asioinnin myös heille, joilla ei ole mahdollisuutta tai halukkuutta ostaa pääsylippuja tai tehdä tilavarauksia omilla päätelaitteillaan.
TIMMI Itsepalveluautomaatti vähentää henkilökunnan työmäärää ja parantaa asiakaspalvelun tasoa. Laite integroituu suoraan osaksi TIMMI-järjestelmää, ja parhaan hyödyn siitä saa kun se on yhdistetty osaksi kokonaisuutta jossa on käytössä myös TIMMI Sähköinen kulunvalvonta.
TIMMI Itsepalveluautomaatilla organisaatiosi voi mm.:
- Automatisoida lipunmyynnin
- Tarjota mahdollisuuden tilavarauksien tekemiseen paikan päällä
- Suorittaa kaiken lipunmyynnin ja tilavaraukset suoraan TIMMI-järjestelmässä
- Tarjota palveluita myös toimistoaikojen ulkopuolella
Loppukäyttäjäsi voi:
- Ostaa lipun
- Ilmoittautua ennakkoon tehdyille tilavarauksille
- Selata paikan päällä vapaita tiloja ja tehdä tilavarauksen
Ominaisuudet
- Maksupääte
- Viivakoodinlukija
- Kuittitulostin
- Kosketusnäytöllinen tietokone
Integraatiot
- TIMMI Tilavaraus
- TIMMI Sähköinen kulunvalvonta
- TIMMI Laskutus
- TIMMI Raportointi