Ilmoittautuminen
TIMMI Ilmoittautuminen on ratkaisu sosiaali- ja terveydenhuollon yksiköiden ilmoittautumisen ja tehokkaan tilankäytön haasteisiin. Ilmoittautuminen toimii mobiilissa tai itsepalveluautomaatilla ja se ohjaa asiakkaat vastaanottohuoneen ovelle asti.
Ilmoittautuminen mobiilina tai aulassa
TIMMI Ilmoittautuminen on ratkaisu sosiaali- ja terveydenhuollon yksiköiden ilmoittautumisen ja tehokkaan tilankäytön haasteisiin. Ilmoittautuminen toimii mobiilissa tai itsepalveluautomaatilla ja se ohjaa asiakkaat vastaanottohuoneen ovelle asti.
TIMMI Ilmoittautuminen on moderni tapa hoitaa koko yksikön ilmoittautumiset. Se automatisoi ilmoittautumisen ja asiakasohjauksen, koska asiakas voi ilmoittautua aulassa itsepalveluautomaattia hyödyntäen tai mobiilissa ennen vastaanotolleen tuloa.
Ilmoittautumisen jälkeen TIMMI Jononhallinta ohjaa asiakkaat oikean oven luokse hyödyntäen ovenpieli- ja infonäyttöjä.
Valmiin kokonaisuuden toimitus ja käyttöönotto onnistuu 4-8 viikossa.
TIMMI IPA nyt uudella muotoiluilla ja lisävarusteilla
TIMMI Itsepalveluautomaatilla (IPA) asiakkaat voivat omatoimisesti ilmoittautua vastaanotolle tai palvelupistejonoon. Ensin tunnistaudutaan Kela- tai ajokortilla tai syöttämällä henkilötunnus, minkä jälkeen ilmoittaudutaan ajanvaraukselle. IPAlla on mahdollista ottaa asiointinumero myös ajanvarauksettomaan palveluun. IPA tulostaa asiointilipukkeen, joka ohjaa asiakkaan oikeaan paikkaan sisäänkutsua varten.
Kirkas näyttö ja saavutettava muotoilu takaavat sujuvan käyttökokemuksen. Itsepalveluautomaattia saa nyt eri muotoiluilla ja lisävarusteilla. Kapia IPA sopii täydellisesti tiiviisiinkin tiloihin. Sen kompakti koko tekee siitä ihanteellisen vaihtoehdon tiloihin, joissa jokainen neliömetri on tärkeä. Leviä IPA on tuttu jykevä mallimme. Molempiin malleihin voit valita tarvitsemasi lisälaitteet, kuten maksupäätteet tai sivutasot asiointia helpottamaan.
TIMMI Mobiili-ilmoittautuminen lisää joustavuutta
TIMMI Mobiili-ilmoittautuminen mahdollistaa nimensä mukaisesta ilmoittautumisen ajanvaraukselle mobiilisti! Mobiili-ilmoittautumisessa TIMMI-järjestelmä hakee potilastietojärjestelmästä kuluvan päivän ajanvaraukset ja lähettää sellaisten asiakkaiden puhelimeen tekstiviestilinkin, joilla ei ole tekstiviestikieltoa.
Linkin kautta pääsee mobiili-ilmottautumissovellukseen, joka toimii itsepalveluautomaatin tavoin. Ensin tunnistaudutaan ja tarkistetaan omat tiedot. Sitten ilmoittaudu-painikkeella ilmoittaudutaan vastaanotolle. Asiakas saa asiointinumeron, jolla hänet kutsutaan vastaanotolle.
Ilmoittautuminen toimii Timmin tekstiviestipalvelun kanssa, minkä lisäksi se voidaan integroida tilaajan omaan operaattoriin.
TIMMI Ilmoittautumisen avulla organisaatiosi voi mm.:
- Automatisoida ilmoittautumisen
- Sujuvoittaa asiointia, vähentää jonottamista ja parantaa asiakaskokemusta
- Tarjota selkeän opastuksen aina vastaanottohuoneen ovelle asti
- Nykyaikaistaa toimintatavat
- Säästää henkilöstön aikaa
Ominaisuudet
- Ilmoittautuminen mobiilina tai aulassa
- Opastus perille asti
Integraatiot
- TIMMI Aulan infonäyttö
- TIMMI Ovenpielinäyttö
- TIMMI Mobiili-ilmoittautuminen
- TIMMI Itsepalveluautomaatti
- TIMMI Jononhallinta
- TIMMI Sähköinen opastus
- TIMMI Tilavarausautomaatio
Uusimmat julkaisut
Tehdään teille sopiva kokonaisuus
Itsepalveluautomaatti
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
Ilmoittautuminen
TIMMI Ilmoittautuminen on ratkaisu sosiaali- ja terveydenhuollon yksiköiden ilmoittautumisen ja tehokkaan tilankäytön haasteisiin. Ilmoittautuminen toimii mobiilissa tai itsepalveluautomaatilla ja se ohjaa asiakkaat vastaanottohuoneen ovelle asti.
Tilavarausautomaatio
TIMMI Smart Hospital automatisoi tilojen hallinnan ja asiakasvirran ohjauksen. Sen ytimessä on älykäs algoritmi, joka löytää automaattisesti esimerkiksi lääkärille sopivan työtilan hänen jokaista työvuoroaan varten.
Infonäyttö
Infonäytöillä voidaan esittää esimerkiksi kutsuja vastaanotolle tai näyttää lista vastaanottavista hoitohenkilöistä ja heidän huoneistaan.
Ovenpielinäyttö
Ovenpielinäyttö sijaitsee nimensä mukaisesti oven pielessä. Sillä voidaan esittää esimerkiksi vastaanottohuoneen jonotilanne ja sisäänkutsut.
Rajapinnat
TIMMI Smart Hospital on järjestelmien järjestelmä, jossa tiedonvälitys on saumatonta, luotettavaa ja tietoturvallista. Tämä on meidän ydinosaamistamme: olemme toteuttaneet asiakkaillemme yhteensä yli 150 erilaista järjestelmäintegraatiota. Meillä on kattava katalogi valmiita rajapintoja, joka kasvaa jatkuvasti täyttäessämme asiakkaidemme tarpeita.
TIMMI Tilavarausautomaatio on hyvä esimerkki integraatioiden voimasta. Se yhdistää tietoa lukuisesta eri lähteestä: potilastietojärjestelmästä datan potilaiden vastaanotoista ja henkilökunnan työvuoroista sekä Tilavarausohjelmistosta tiedot tilojen varustelusta, käyttötarkoituksista ja varauksista. Näiden pohjalta tuotetaan tieto hoitotapahtumien sijainnista, ajankohdasta ja osanottajista. Henkilökunta saa tiedot suoraan kalenteriinsa ja potilaat ohjataan paikalle itsepalveluautomaateista ja erilaisista infonäytöistä koostuvalla TIMMI Potilasvirtojenhallinta -kokonaisuudella.
Itsepalveluautomaatti
Kehitimme TIMMI Itsepalveluautomaatin potilasvirtojen hallintaan: ilmoittautuminen ja asiakaspalvelu ovat yleisimpiä pullonkauloja terveydenhuollossa.
TIMMI Itsepalveluautomaatin avulla potilaat voivat nopeasti ja helposti ilmoittautua vastaanotolleen. Tämän ansiosta jonottamiseen tarvitaan vähemmän aikaa ja tilaa.
Seuraavaksi potilas ohjataan suoraan oikeisiin odotusauloihin ja vastaanottohuoneisiin. Henkilökunta saa tiedon, kun heidän potilaansa ovat valmiina kutsuttavaksi vastaanotolle.
TIMMI Itsepalveluautomaatti on integroitu osaksi TIMMI Smart Hospital -järjestelmää. Erityisesti yhdessä TIMMI Tilavarausautomaation kanssa IPA luo sujuvan ja stressittömän ympäristön sekä potilaillenne että ammattilaisillenne.
Jononhallinta
TIMMI Jononhallinta ohjaa potilaat oikean oven luokse. Hoitohenkilökunta näkee reaaliaikaisen jonotilanteen ja voi kutsua odottavan potilaan sisään vastaanottohuoneeseen tai palvelupisteeseen. Kokonaisuuteen kuuluu lisäksi tyypillisesti jokin odotustiloissa sijaitseva näyttölaite, josta asiakkaat näkevät paikan, johon heitä kutsutaan asiointinumerolla.
TIMMI Jononhallintaa käytetään usein yhdessä TIMMI Tilavarausohjelmiston ja TIMMI Itsepalveluautomaatin kanssa. Kokonaisuuteen kuuluu lisäksi tyypillisesti aulatiloihin ja ovenpieliin sijoitetut näyttölaitteet, jotka ohjaavat potilaat paikalle.
Tilavaraus
Tilavarausohjelmistomme on ollut yksi alansa käytetyimmistä ratkaisuista koko 2000-luvun ajan. Loppuunsa hiottu käyttäjäkokemus, laajan käyttäjäkuntamme ohjaama tiivis kehitystahti sekä jatkuvasti kasvava valikoima ominaisuuksia, rajapintoja ja käyttötapauksia tekevät TIMMI Tilavarauksesta varman valinnan nyt ja tulevaisuudessa.
TIMMI Tilavaraus muodostaa kivijalan myös TIMMI Smart Hospital -kokonaisuudelle.
Ota rohkeasti yhteyttä!
Pistä rohkeasti viestiä tulemaan. Emme tykitä sinulle myyntipaasausta. Olemme korkeintaan innokkaita insinöörejä. Tämän kaavakkeen viesteihin vastaa toimarimme Jukka.