Case

TIMMI Itsepalveluautomaatti otettiin käyttöön Imatralla

Timmi
·
·
No items found.
Lataa koko juttu PDF-tiedostona
Mahtavaa! Tässä on juttu PDF-tiedostona. Jos latauksessa on ongelmia, niin pistä rohkeasti viestiä osoitteeseen myynti@timmi.fi.
Avaa ja lataa PDF
Jokin meni pieleen. Viitsisitkö vielä tarkistaa kentät.
  • Projektin seikkaperäinen läpikäynti.
  • Mitä tuloksia saatiin aikaan.
  • Ei automaattista uutiskirjettä.
  • Helppo näyttää johtoryhmälle.
Timmi Quote mark

Käytetyt ominaisuudet

No items found.

Imatran kaupungin uimahallin ja urheilutalon palveluiden digitalisaation kolmas vaihe saatiin päätökseen lokakuun lopulla, kun TIMMI Itsepalveluautomaatti otettiin käyttöön uutena lippujen myyntipisteenä. Nyt asiakkaat voivat ostaa kerta- tai sarjalippuja urheilutalolle, uimahalliin ja kuntosalille myös automaatista. Maksuvälineenä käy pankki- sekä luottokortit ja myös lähimaksaminen on mahdollista automaatin maksupäätteellä. Asiakas voi valita haluaako lipun paperitulosteena, tekstiviestinä vai sähköpostilla.

Automaatti neuvoo asiakasta koko ostotapahtuman ajan ja käyttämisen helppoudesta on tullut paljon kiitosta. Iso osa asiakkaista on seniorikansalaisia, joille mm. tekstin riittävän iso koko on käyttöä merkittävästi helpottava asia. TIMMI Itsepalveluautomaatti onkin herättänyt laajaa kiinnostusta myös muissa kaupungeissa. Automaatin avulla voidaan nimittäin helposti ja kustannustehokkaasti vähentää ruuhka-aikojen kassajonoja sekä mahdollistetaan kertalippujen myyntipalvelu hallilla myös kassapisteen aukioloaikojen ulkopuolella.

Lue lisää TIMMI Itsepalveluautomaatin käyttöönotosta Imatralla osoitteesta http://bit.ly/Imatran_IPA

Download as a PDF

Open and download
Clicca “I accept all cookies” you agree that cookies are stored on your device to improve site navigation, analyze site usage and enhance our advertising. Lees meer about our cookie policy.
cookies