Myynnin ja markkinoinnin Kasvupolulle haki ennätykselliset 162 yritystä, joista jatkoon valittiin 15 kasvupotentiaalisinta, Timmi Software Oy yhtenä tässä harvalukuisessa joukossa. Tuomaristo kiinnitti huomioita valinnoissaan mm. kasvumahdollisuuksiin, motivaatioon, liiketoimintamalliin ja sen skaalautuvuuteen, fokuksen ja tuotteen/palvelun selkeyteen sekä tiimiin."
Kasvu Open -sparrauskilpailun Myynnin ja markkinoinnin Kasvupolku käynnistyy Jyväskylässä 25.4.2017. Tällöin myynnin ja markkinoinnin asiantuntijat haastavat ja auttavat yrityksiä pääsemään omiin kasvutavoitteisiinsa. Kilpailun semifinaali on kesäkuussa ja parhaat yritykset pääsevät lokakuussa 2017 järjestettävään valtakunnalliseen finaaliin, Kasvu Open Karnevaaliin.
Timmi Software Oy hakee sparrausta erityisesti siihen, miten entistä paremmin voisimme tuoda esille yli 25 vuoden kokemuksemme ja osaamisemme palveluiden rakentamisesta suurille organisaatioille, kuten esimerkiksi kaupungeille, yliopistoille ja seurakuntayhtymille. Pystymme tuomaan asiakkaillemme parhaita käytänteitä vuosien varrelta ja näin tehostamaan asiakkaidemme toimintamalleja. Tämä asiantuntemus tulee saada esille markkinoinnilla ja palvelumuotoilulla.
Lue lisää Kasvu Open -sparrauskilpailusta ja Myynnin ja markkinoinnin Kasvupolusta osoitteessa https://www.kasvuopen.fi/tiedotteet/myynnin-ja-markkinoinnin-kasvupolulle-ennatysmaara-hakijoita-nama-15-lapais.