Case

TIMMI Asiakasfoorumi kutsuu kehittäjät yhteen

·
31.3.2025
·
Lataa koko juttu PDF-tiedostona
Mahtavaa! Tässä on juttu PDF-tiedostona. Jos latauksessa on ongelmia, niin pistä rohkeasti viestiä osoitteeseen myynti@timmi.fi.
Avaa ja lataa PDF
Jokin meni pieleen. Viitsisitkö vielä tarkistaa kentät.
  • Projektin seikkaperäinen läpikäynti.
  • Mitä tuloksia saatiin aikaan.
  • Ei automaattista uutiskirjettä.
  • Helppo näyttää johtoryhmälle.
Timmi Quote mark

Käytetyt ominaisuudet

No items found.

Kuntien, kaupunkien ja ja terveydenhuollon organisaatioiden ei tarvitse enää puurtaa yksin – TIMMI Asiakasfoorumi kokoaa käyttäjät yhteen jakamaan kokemuksia, ideoimaan ja viemään kehitystyötä uudelle tasolle. 

Timmi panostaa jatkuvasti ketterään ja elävään vuorovaikutukseen asiakkaidensa kanssa. Asiakasfoorumi syntyi asiakkaiden toiveista saada paikka, jossa he voivat vaihtaa ajatuksia ja käydä keskustelua muiden TIMMI-käyttäjien kanssa. 

“Kuulimme tarpeen saada asiakkaat paremmin saman pöydän ääreen ideoimaan ja tartuimme haasteeseen! Nyt heillä on paikka, jossa keskustella toistensa kanssa, jakaa kokemuksia ja osallistua aktiivisesti ohjelmiston kehitykseen.”, Timmin myyntijohtaja Jani Asikainen iloitsee.

TIMMI Asiakasfoorumin tavoitteena on lisätä vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa ja tarjota heille kanava vaikuttaa tuleviin toteutuksiin. Se mahdollistaa myös parannusehdotusten jakamisen ja auttaa Timmiä ymmärtämään asiakaskentässä tapahtuvia muutoksia entistä paremmin. 

“Kuuntelemme asiakkaitamme tarkasti ja haluamme kehittää ohjelmistoamme vastaamaan juuri heidän tarpeisiinsa”, Asikainen lisää.

Foorumi on tarkoitettu kaikkien Timmin tuotteita käyttävien asiakkaiden käyttöön. Sieltä löytyvät niin TIMMI Smart City kuin TIMMI Smart Hospital -tuoteperheisiin kuuluvat ohjelmat. Keskustella voi esimerkiksi eri ohjelmien parhaista käytänteistä, tavoista, joilla on päästy hyvään lopputulokseen ja tulevasta, sekä tulevaisuudesta eri ohjelmien osalta. Foorumilta löytyy myös kaikki tiedotteet, julkaisutiedotteet ja käyttöohjeet kootusti. Julkaisutiedotteista jokainen voi tarkistaa uusimmat ominaisuudet tai viimeisimmät korjaukset mahdollisesti löytyneisiin ohjelmavirheisiin.

Toiveena on, että foorumi otetaan innolla vastaan ja siitä kasvaa aktiivinen ja elävä keskusteluyhteisö. Timmille on tärkeää, että foorumilla käydään myös kriittistä keskustelua, sillä rehellinen palaute on avain jatkuvaan kehittämiseen.

Yhdessä kohti sujuvampaa arkea

Kaupunkiyhteistyön edistäminen on kehityksen ytimessä. Kokemusten jakaminen käyttäjäyhteisön kesken mahdollistaa tiiviimmän kaupunkiyhteistyön. Yhteiskehittäminen ei pelkästään helpota uusien ratkaisujen luomista – parhaimmillaan se mahdollistaa myös kustannusten jakamisen. 

Timmin tavoitteena on varmistaa, että asiakkaiden päivittäinen työskentely sujuu vaivattomasti ilman murheita. Asiakasfoorumi tukee tätä tavoitetta tarjoamalla paikan, jossa voi kysyä neuvoja, saada tukea muilta käyttäjiltä ja jakaa parhaita käytäntöjä sekä ideoida yhdessä.

“Haluamme kannustaa kaikkia asiakkaitamme osallistumaan keskusteluun ja vaikuttamaan ohjelmiston kehitykseen. Rakennetaan yhdessä TIMMI-ohjelmistoa entistä paremmaksi!”, Asikainen tiivistää.

Keskusteluun kannattaa osallistua heti alusta alkaen, sillä palkitsemme kuukauden aktiivisimman osallistujan Finnkinon elokuvalipulla!

Tervetuloa keskustelemaan: https://forum.timmi.fi

Lataa juttu PDF-tiedostona

Avaa ja lataa tästä
Klikkaamalla "Hyväksyn kaikki evästeet" hyväksyt, että evästeet tallennetaan laitteellesi parantamaan sivuston navigointia, analysoimaan sivuston käyttöä ja tehostamaan mainontaamme. Lue lisätietoja evästepolitiikastamme.
cookies