Case

Webinaari: Parhaat käytännöt sähköistä asiointia kehittämällä

·
7.5.2024
·
Lataa koko juttu PDF-tiedostona
Mahtavaa! Tässä on juttu PDF-tiedostona. Jos latauksessa on ongelmia, niin pistä rohkeasti viestiä osoitteeseen myynti@timmi.fi.
Avaa ja lataa PDF
Jokin meni pieleen. Viitsisitkö vielä tarkistaa kentät.
  • Projektin seikkaperäinen läpikäynti.
  • Mitä tuloksia saatiin aikaan.
  • Ei automaattista uutiskirjettä.
  • Helppo näyttää johtoryhmälle.
Timmi Quote mark

Käytetyt ominaisuudet

No items found.

Parhaat käytännöt sähköistä asiointia kehittämällä

TIMMI Webinaari ke 15.5.2024 klo 13-13:30

Kuntalaiset haluavat yhä useammin hoitaa asioinnin sähköisesti. Kuntien digitalisaation edistämisen nykytilaa selvittävässä kyselytutkimuksessa (2023) yhdeksi digitalisaation tärkeimmäksi hyödyksi nousi palvelujen saatavuuden ja saavutettavuuden parantuminen.

Sähköinen asiointi parantaa palvelua, vähentää manuaalista työtä ja tehostaa toimintaa. Webinaarissa käymme läpi sähköisen asioinnin nykytilaa ja mahdollisuuksia sekä tarkastelemme, miksi se kannattaa niin kuntalaisille, käyttäjille kuin kunnan johdolle.

Kuulet, miten muissa kunnissa hoidetaan sähköistä asiointia, millaisia haasteita ja toiveita on ratkaistu ja mitä hyötyjä kehitystyöstä on saatu. Saat ensikäden tietoa, miten oma kuntasi vertautuu muihin sähköisen asioinnin kehittämisessä.

Ilmoittaudu mukaan maksuttomaan webinaariin ja tule kuulemaan, miten suurkaupungit tehostavat hakemusten käsittelyä ja pienet kunnat saavat enemmän irti rajallisista resursseistaan!

Webinaari on kaikille, jotka ovat kiinnostuneita sähköisen asioinnin kehittämisestä omassa organisaatiossaan tai kunnassaan.

Lähetämme webinaaritallenteen kaikille ilmoittautuneille tapahtuman jälkeen.

Ilmoittaudu mukaan!

Download as a PDF

Open and download
Clicca “I accept all cookies” you agree that cookies are stored on your device to improve site navigation, analyze site usage and enhance our advertising. Lees meer about our cookie policy.
cookies